After Sales Services

การบริการหลังการขาย


Good after sales service is so important to ensure that you will be running our products smoothly and productively. Therefore, we have spent significant resources in terms of spare parts as well as focus training to ensure that you will be served with professional team under ISO9001:2008. Our scope of services includes installations, trainings, quarterly preventive maintenance, call center support, software upgrade, loaner machine during maintenance*, hot-line* and emergency support during off-office hours or holidays*.
*Conditions apply

บริษัท ผู้บริหาร และพนักงานให้ความสำคัญกับคุณภาพการบริการหลังการขายเป็นอย่างยิ่ง เพื่อให้มั่นใจว่าสินค้าของเราจะทำงานได้อย่างมีประสิทธิภาพ และใช้งานได้สม่ำเสมอ บริษัทฯ มีสต๊อคอะไหล่อย่างเพียงพอ และเน้นการจัดฝึกอบรมพนักงานให้สามารถบริการท่านได้อย่างมืออาชีพภายใต้ระบบบริหารคุณภาพ ISO9001:2008 บริษัทฯ จัดให้มีความพร้อมในงานบริการด้านต่าง ๆ อาทิเช่น การติดตั้ง, การฝึกอบรม, การตรวจเช็คตามวาระรายไตรมาส, การบำรุงรักษา, การให้คำปรึกษาและแนะนำการแก้ไขปัญหาทางโทรศัพท์, การอัพเกรดซอฟท์แวร์, เครื่องสำรองใช้งาน*, สายด่วนให้บริการตลอด 365 วัน*, การให้บริการซ่อมทั้งในเวลาปกติ และ วันเสาร์-อาทิตย์ และวันหยุดต่าง ๆ*
*เงื่อนไขตามที่บริษัทฯ กำหนด


We offer several maintenance programs to ensure that you will be able to get the most out of your machines. These includes:

Warranty (การรับประกัน)

For all products, we offer product warranty including labor and spare parts but excluding consumables for the first 12 months from the date of billing. This include initial training, quarterly scheduled maintenance, and unscheduled or emergency repair visit.


Trainings (การฝึกอบรม)

Trainings are so important to ensure that you can get the best out of what you have paid for. We can tailor our trainings to suit your needs whether in-house or at your premises.


Comprehensive Maintenance Contract (ICM, CCM) (สัญญาบริการรวมอะไหล่)

This is equivalent to extended warranty whereby we continue to provide labor and spare parts but excluding consumables for another 12 months after the Warranty has expired. We will give discount for next maintenance contract renewal (conditions applied).


Service Contract (สัญญาบริการพื้นฐาน)

Standard Service Contract (MT)
Standard Service Contract include labor for quarterly maintenance and unscheduled or emergency repair visit excluding spare parts, consumables, cost spare part repair, and other applicable expenses.
Basic Service Contract (MT-1)
Basic Service Contract provides labor for for quarterly maintenance only excluding new parts, consumables, spare part repair, and other applicable expenses. You will receive 50% discount on service fee for unscheduled or emergency repair visit.


No Contract applies (ไม่ประสงค์ทำสัญญาใด ๆ)

After the first year warranty has expired, customer who wish not to enter any maintenance contract may pay for service fee as per tariff, spare parts, maintenance, and etc.